SEO si Consultanta

Prin optimizarea pe motoarele de cautare, va ajutati clientii sa va gaseasca! Milioane de potentiali clienti cauta in fiecare secunda informatii, produse si servicii!

Clientii stiu exact ce vor, cauta flori, hoteluri, cinemnt, vacante, electronice, masini, apartamente, absolut orice! Este la fel de important sa fi gasit pe internet ca si cum ar fi sa ai un magazin intr-un vad de milioane de potentiali clienti. Desigur, costurile si efortul variaza in functie de piata, si mai precis concurenta pe cheile de cautare care va intereseaza.

Comportamentul cumparatorului s-a schimbat. Daca vrea sa achizitioneze un produs sau un serviciu, primul lucru pe care il va face va fi sa deschida un motor de cautare si sa faca o minima cercetare. E comod, ieftin si rapid! In acest prim pas, un potential client face o cautare "informativa", cautand sa-si faca o idee despre produsul sau serviciul de care este interesat. Imaginati-va un potential client care doreste sa-si achizitioneze un aparat foto digital.

Cel mai probabil isi va incepe cautarea cu termeni ca: "top aparate foto digitale" sau "recenzii camere foto digitale", odata ce s-a incheiat cautarea sa informationala, probabil variaza intre 2 modele apropiate ca speficicatii tehnice si pret. Va face o noua cautare cu numele modelului respectiv, sa zicem "Nikon D7000". In acest moment efectueaza o cautare cu o probabilitate tranzactionala mare. Daca afacerea dumneavoastra ar fi vanzarea de camere foto si a-ti avea acest produs in stoc, ar trebui sa fiti in primele 3-5 rezultate.

SEO (optimizare in motoare de cautare)

Are ca scop imbunatatirea pozitiei unui website in motoarele de cautare. Optimizarea presupune mai multe etape si este un proces care dureaza, iar rezultatele nu se pot vedea de la o zi la alta.

Cercetare si Analiza

Are ca scop imbunatatirea utilizabilitatii website-ului si a vizibilitatii sale. In functie de complexitatea proiectului, faza de cercetare poate fi doar pe parte de SEO (analiza cheilor de cautare, cercetarea pietei pentru anumite chei)  sau se poate extinde cu teste de utilizabilitate a site-ului si analiza a traficului pe ultimele luni.