
Marketing si strategie
Constuirea unei strategii de marketing online presupune in primul rand o cercetare a pietei si o analiza comportamentala a grupului tinta. Acestea definesc asteptarile consumatorilor si arhitectura informatiei din noul proiect, asigurandu-i utilitatea si eficienta. Analiza concurentilor directi este o alta etapa importanta in stabilirea strategiei de marketing online.
Orice site, indiferent de cat de bine arata sau cat de usor poate fi folosit, nu poate sa-si atinga potentialul fara o strategie clara de internet marketing.
Dupa cum spunea Arlo Guthire: “Nu poti avea o lumina fara un intuneric in care sa o bagi”. Este la fel si pe internet, poti avea cel mai bun site, cele mai competitive oferte, insa totul este de prisos daca nu vei fi gasit.
Prin identificarea oportunitatilor si a principalilor diferentiatori fata de concurenta, reusim sa livram solutia potrivita pentru compania dumneavoastra.
Ca si concept e-mail marketing-ul si direct mailing-ul sunt similare. Diferenta consta in costurile scazute si posibilitatea de a urmari utilizatorii si a genera rapoarte detaliate. Este o metoda eficienta de a anunta lansarea unor produse noi, anuntarea unor evenimente sau promotii.
Similar cu optimizarea pentru motoarele de cautare, promovarea in motoarele de cautare implica elaborarea unor campanii pentru anumite chei de cautare in care link-ul dumneavoastra apare ca si link sponsorizat. Aceasta metoda este recomandata site-urilor care au o componenta tranzactionala. Are un impact imediat si masurabil.
Pentru o mai buna interactiune cu potentiali clienti, in cazul in care aveti o afacere tip business - to - consumer, crearea de aplicatii custom pe facebook poate fi catalizatorul de care aveti nevoie. Putem gandi impreuna cu dumneavoastra aplicatii care sa aduca plus valoare afacerii dumneavoastra.